PATHETIC.



Jag skulle skriva ett brev till dig inatt. Ett brev där jag förklarade alla känslor som fanns i min kropp, alla tankar som nånsin snurrat runt i mitt huvud och alla anledningar till ångestfyllda nätter. Jag skulle förklara hur bra det går nu, utan dig. Jag skulle berätta hur fint jag mår, hur lycklig jag är och att jag inte saknar dig alls. Att jag har kommit över dig helt. Jag skulle berätta hur mycket bättre jag mådde nu, utan dig här. Att jag klarade mig ensam. Trots att du lämnade mig. Just för att du lämnade mig. Ensam är stark.
Ändå avslutade jag brevet med " jag älskar dig och det går inte över ".
Ett otroligt snyggt sätt att visa sig självständig och stark på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0