Jag vet vad jag riskerade för din skull.



Det gör ont. En svidande smärta i bröstet, det bränner bakom ögonlocken. Jag börjar darra. Mina händer skakar. Det bränns, det svider, det värker. Allt gör ont. Varje steg, varje andetag, varje blinkning. Allt gör ont nu.
Det svider ännu mer när jag hör ännu en lögn falla från dina läppar. Det gör ännu ondare när du säger " jag lovar " för då vet jag säkert att det inte blir så. Det gör ont, vad är det du inte förstår? Du skadar mig. Du gör illa mig. När du höjer rösten blir jag rädd. När du viskar svider det i varenda cell i min kropp. När du säger saker som " jag lovar att det blir så " eller " ja, jag ska " så vill jag bara skrika rakt ut. För då ljuger du igen.
Det gör ont. När ska du inse det?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0