Du gillar att se mig falla i bitar.


 
Du är en sån person som finner någon konstig njutning i att skada mig.
När jag skriker är du plötsligt döv, när jag håller på att falla ihop är du plötsligt blind och när mina tårar faller ner på din hud så har du plötsligt tappat känseln. Men när jag säger " vad tycker du? " eller " jag älskar dig ", då är du plötsligt normal igen.
Så berätta för mig, vilket är det du njuter av? Mina tårar? Mina skrik? När du ser mig sakta falla i bitar? Vilket är det du gillar?
För jag mår bara skit av det. Och jag känner hur mina nyckelben börjar sticka ut, liksom alla andra ben i min kropp. Jag känner hur styrkan försvinner, jag känner hur nära jag är att bryta ihop. Allt jag känner just nu är smärta. Smärta som du gett mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0