Before you break my heart.



Fortsätt drömma du, det gör mig ingenting. Inget du säger kan få mig att ändra mig nu. Glöm alla löften, glöm alla minnen, glöm allt underbart vi har haft tillsammans, för det är vad jag tänker göra. Jag tänker radera allt som påminner om dig. Du ska inte få förstöra mer än du redan gjort. Och om jag inte kan radera dom, då tänker jag förtränga dom. Hur som helst så förstår du nog vad jag menar. Jag vill ha ut dig ur mitt liv, radera dig helt. Du har aldrig existerat. Vi hade kul ihop, det är sant. Det är också allt. Fast ända från början sa folk åt mig att inte lita på dig, dom sa att du var falsk. Dom hade rätt. Du är och kommer alltid vara falsk. Så hitta på hur många ursäkter du vill, jag bryr mig inte. Efter allt du gjort, tror du verkligen att ett förlåt räcker? Nej. Säg vad du vill, hitta på vad du vill så länge jag slipper ha nånting att göra med dig. Allt har ett slut. Alla har en gräns. Min är nådd. Så säg en sista påhittad ursäkt nu, för det blir din sista chans. Jag ger dig en sista chans att va ärlig, tänker du ta den? Eller tänker du skylla allt på mig igen? Allt har ett slut, vårat är här. Så gråt några tårar, berätta din sista fega ursäkt och säg sen hejdå. Det blir sista gången du ser mig. Fast jag har faktiskt tre sista ord till dig, precis som jag vet att du har åt mig. Även om mina är motsatsen till dina.
Jag hatar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0