And I will sure miss you.



Du säger att vi borde glömma, glömma allt som hänt. Allt vi var, allt vi är, bara glömma. Alla minnen, alla vackra ord, alla blickar borde raderas. Allting som har med varandra att göra borde glömmas. Eller i alla fall förträngas.
Jag vill inte. Jag vågar inte. Utan dig, vad är då jag? Jag lät dig ta en för stor tugga av mig. Jag gav dig en alldeles för stor del av mitt liv. Jag behöver dig nu. Jag behöver dig mer än nånsin.
Jag behöver höra dina andetag. Jag behöver höra din röst. Jag behöver en kram.
För allt du är, är också jag. Allt jag är, är även du. Du har blivit en för stor del av mig. Om vi skulle släppt taget så skulle vi gjort det för längesen. Det är för sent nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0