You wish.



Om du inte känner mig, och jag inte verkar vilja ge dig en chans, det är då du ska lämna mig ifred. Du borde inte testa mitt tålamod, särskilt inte om det finns något hårt i närheten som det är risk att jag slänger i huvudet på dig. Jag menar det, fresta mig inte. Kalla mig inte heller saker som ' lilla gumman ' eller ' älskling ' bara för att du inte vet mitt namn. Kalla mig heller inte det om du tror att det gör dig gullig, för det gör det inte. Det känns lite för mycket som att en vuxen pratar med en femåring. Och du vet, när någon vänder ryggen åt en annan person brukar det betyda att man inte vill ha med den andra att göra. Det betyder inte att den andra ska prata vidare som om man vore bästa vänner.

Vissa människor lockar helt enkelt fram den elaka lilla tonåringen i mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0