What's her story?



Jag äter för mycket tuggummi. Jag har städat garderoben ( vilket tog mig en halv evighet ). Jag har inte ätit pringles på sjukt länge ( ge mig ). En av mina möss har dött. Jag vill skriva men har noll ideér. Jag vill shoppa. Jag vill ha körkort. Jag vill ha skor ( inte bara ett par utan tusen, minst ). Datan krånglar.

Och en annan sak, folk säger att hunden är lik sin ägare. Liten, vit, bits, gillar bara vissa personer, envis. Ja, det stämmer nog. Just ja, en sak till. Sova är det bästa jag vet, Zappo håller med. Sova till minst tolv, med benen på helt fel sätt, och vara skitförbannad på den som väcker en halva dagen. Ja, nog är han lik mig alltid. Jag älskar honom.

Sådär, en uppdate.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0