The bitch is back in town.



Vad är det med folk just nu? Alla ska vara så fucking genomdeppiga och komma och gnälla över det. Jag har inget emot att man är deppig ibland, det gör mig ingenting. Alla har dåliga dagar, vissa oftare än andra. Men jag har egna trubbel att lösa, egna tankar i huvudet som förvirrar mig och egna saker att bitcha över. Så snälla, kom inte och gnäll för mig om dina problem och förvänta dig att jag tänker lösa dom åt dig för det ska jag inte. Jag kan ge dig min åsikt, fine. Men det är också allt jag kan ge dig. Jag tänker inte vara din goda fe och göra så att din värld glittrar som miljoner tomtebloss och allt är gjort av sockervadd. För det händer inte, inte för någon. Alla har något problem, även om du inte vill inse det. Och jag är inget vandrande facit som kan ge dig svar på allt, okej? Jag har egna problem och jag tänker inte slösa tid på dina för jag har faktiskt ingen ork till det längre. Du hittar på nya varje dag, bara för uppmärksamhetens skull. Och guess what? Jag har tröttnat. Jag är så trött på att krama om dig och säga att allt löser sig, att du är stark och att du kan. Jag orkar inte. Jag har slutat bry mig. Jag ska bara fokusera på att lösa mina egna och sen fortsätta den vägen. Jag klarar mig. Jag har alltid klarat mig, det vet vi båda två. Men klarar du dig? Ensam, utan någon som lyssnar på allt ditt gnäll?
Ersätt mig om du vill. Det spelar inte så stor roll längre, eftersom min uppgift mest var att lyssna och hålla med dig. Jag har tröttnat. Jag har fått nog av dig och ditt gnäll. Ohyes, the bitch is back in town.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0