I don't give a damn about you.



Gå tillbaka till lekis, eller ännu tidigare, och minns hur glad du blev när du fick en ny leksak. En sprillans ny leksak. En gosig nalle, en skinande röd bil. Men var det nog? Nej. Såklart ville du ha en nalle till, bara för att. Du ville ha en bil till, bara för att du visste att du kunde få en. Du visste precis vad du behövde göra för att få en till. Och en till. Och ännu  en. Du fick inte nog av dom heller. För det spelar ingen roll hur fin din nya nalle var, det fanns alltid någon finare.
Och med den simpla förklaringen, låt mig leka hur mycket jag vill. Jag lägger mig inte i ditt liv, inte sant? Jag har kul, jag gör som jag vill och när jag vill det. Varför? För att jag kan. Lita inte på mig för jag litar inte på dig. Jag litar inte på någon av er. Jag gör bara det jag kan bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0