Before the pain turns into fear.



Jag vill inte. Jag vill inte att det ska förbli såhär mellan oss. Men det finns heller inget jag kan göra, för du har alla kort på hand. Jag har inget att spela med längre och kan inte fuska mig igenom det här. Det här.. vad är det för något? Något som började som nåt underbart fin och som vi sen gjorde om till världens sjukaste spel. Vi förstörde det finaste vi haft, för vad? För panik, ångest, skrik, tårar och svek. För att kunna såra varandra tusen gånger om utan skuldkänslor. Well, det kanske funkar så för dig. Inte för mig. Jag kan inte sova om jag har minsta tanke på att jag sårat dig. Så bra gick det. Jag gissar på att du vinner den här ronden. Och det gör mig galen. Det gör mig galen att du sårar mig tusen gånger om och inte ser hur du bryter ner mig. Eller kanske ser du men väljer bara att inte bry dig, jag vet inte. Men jag vet att jag inte vill att det är såhär vi ska sluta. Men hur ska jag få dig att lyssna när allt du vill är att slita mig i bitar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0