But I miss you too.


Min DVD hackar och har även fått tre av mina favoritfilmer att hacka. Vilket gör att jag nu är emot den helt.
Det är en irriterande fet fluga i mitt rum.
Jag är fortfarande fast på samma hemska praoplats.
Praktiken gör att jag blir äckligt överdrivet trött och därför sover hela helgen för att orka jobba igen. Värt det? Nej.
Min säng behöver bäddas.
Jag längtar till julafton.
Jag vill ha snöstorm.
Jag måste städa.
Jag har ingen kraft kvar.
Jag är törstig men orkar inte gå.
Min mobilräkning slog rekord.
Jag har sår på fingrarna.
Jag vill ha nya skor.
Jag vill shoppa.
Jag är trött på falska vänner.
Jag är trött på den här stan.
Jag är trött på allt just nu.

Tja, det var nog det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0