Bad day, bad night, bad dream.


Idag är en sån där jobbig dag då inget verkar gå rätt och man stör sig på massor. Till exempel.

* När man laddar upp en bild med en låttext under, sen kommer nån och skriver bara ' hellström '. Ja, det är klart jag vet att det är han om jag tagit med texten, varför påpeka det uppenbara?
* Snöblandat regn. Bara snö som stannar, tack.
* Folk som pratar om något man absolut inte har en aning om och inte intresserar sig för och att dom sen förväntar sig att man fattar allt dom sagt. Jag lyssnar inte ens.
* Stökigt rum. Finns det nåt jobbigare än att snubbla till på en klädhög när man är sur?
* När man behöver prata med någon som lyssnar men ingen har tid. Och att dom sen bara förväntar sig att man lyssnar på dom när dom behöver. Jag har ett eget liv och egna problem, jag är inte bara här för att lösa dina.
* När ens choklad tar slut. Och man behöver mer.
* Det går inget bra på TV. Vart har alla bra TV-kvällar tagit vägen?
* Folk som bara bryr sig om ens problem för att dom är nyfikna att veta vad det är.
* Datorn. Varför får man en vista, egentligen? Vi kommer ändå inte överens.
* Inga nya filmer och inga chips.
* När man behöver en kram men det finns ingen som kan ge en.

Nej, jag är inte bitter. Bara lite smått sur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0