Ingen gör det bättre.



50 frågor om mig

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
TV:n.
2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
Soooooooov.
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
Glodde TV.
4. Vad hände dig 1993?
Öh.. Jag fyllde ett, åh vilken stor dag det var!
6. Tre ord varför du sist spydde?
Jag minns inte.
7. Vilken färg är din hårborste?
Svart och silver.
8. Vad köpte du sist?
En tröja.
9. Vad fick du senast i present?
Minns inte?
10. Vilken färg är din dörr?
White.
11. Var förvarar du dina pengar?
Plånboken för det mesta. Om inte det är småmynt, då lämnar jag dom lite överallt i mitt rum. Eller om det är kuvert med pengar som man får när man fyller tex, då gömmer jag undan dom för att inte slösa allt på en gång. Sen minns jag inte var jag lagt dom när jag behöver dom och hittar dom tre år senare.
12. Hur var vädret igår?
Molnigt.
13. Vart kramades du sist?
Praktiken.
14. Vad ser du fram emot?
Öh.. Jag vet inte, när ett paket dimper ner i brevlådan och det står mitt namn på det, kanske?
15. Vad är 15?
Något jag var i nian.
16. Vilken skostorlek har du?
38 för det mesta.
17. Vill du klippa dig?
Vill inte. Men borde absolut.
18. Är du över 25?
No sir.
19. Pratar du mycket?
Med rätt personer.
20. Kollar du på O.C.?
Näpp.
21. Har ditt namn ett "x" i det?
Nej?
22. Känner du någon som heter Steve?
Nope.
23. Hittar du på egna ord?
Haha öh. Det händer väl att man säger fel nån gång och det blir till ord folk aldrig hört?
25. Är du en typiskt svartsjuk person?
Inte direkt.
26. Vad har du för mobil?
Nokia express music.
27. Vem ringde du sist?
Uh.. maria tror jag.
28. Biter du på naglarna?
Usch, sånt är vidrigt!
29. Har du lockigt hår?
Nix, rakt.
30. Vilken konsert ska du på härnäst?
No idea.
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
Jag känner inte för att peka ut nån, då får jag skit för det.
32. Hur många gånger har du svurit idag?
Inga alls. Duktig flicka (a).
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
Det är ett b-ord.
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
Nej?
35. Ska du jobba imorgon?
Nope, ledig.
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
Min hund.
37. Vad borde du göra nu?
Rota fram lite kläder.
38. Har du något smeknamn?
Flera.
39. Sover du mycket?
Nja. För lite när det är skola och för mycket när det är helg.
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
Georgia rules
41. Vad ska du göra på lördag?
Imorrn? Ingen aning.
42. När var du ute sist?
Stund sen tror jag.
43. Har du gråtit idag?
No.
44. Är du en glad person?
Oftast är jag det.
45. Har du roligt nu?
Nej, det är därför jag gör det här.
46. Vad äter du helst?
Ärligt? Ingenting.
47. Vem var du med sist?
Maria
48. Vad heter din mamma?
Det börjar på p och är tre bokstäver.
49. Vad är hela ditt namn?
Det är hemligt.
50. Tycker du om någon just nu?
Maybe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0