Don't be sad for long.



Jag är nittionio procent säker. Det är bara en pytteliten del av mig som fortfarande tvekar. Jag.. skippar gymnasiet. Ja, jag skippar gymnasiet. Folk säger att man ska följa sitt hjärta och ärligt talat är det något jag aldrig gjort. Föränn nu. Nu ska jag ändra på skiten, vända upp och ner på hela min värld och bara göra det som känns rätt. Lita på sin magkänsla och allt det där. Det låter som en underbart, härligt, skitbra, perfekt idé. Tyvärr är det lite svårare än det låter. För jag vet att om jag gör det här, så väljer jag bort mycket jag vill slippa och även mycket jag vill göra. Men ärligt talat så väger dom dåliga sakerna tyngre. Jag har bestämt mig. Jag skippar gymnasiet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0