Allt jag vill ha och allt jag ber om.


Jag fryser, jag skakar. Du rör vid mig och jag får tillbaka värmen igen, bara sådär. Jag är rädd och orolig, du ler mot mig och min värld är tillbaka så som den ska vara. Ofarlig, trygg och.. perfekt. Jag tvekar över nånting men plötsligt hör jag dig säga något, och alla mina tvivel är som bortblåsta. Du gör det igen. Och nu är du farligt nära. Snart faller jag, så som jag gjorde då. Men jag är livrädd. Livrädd för att jag redan har snubblat till.
Allt jag vill ha och allt jag ber om är att vi ska fortsätta såhär, fortsätta vad vi än gör nu. Jag vet inte vad vi håller på med och jag tror inte du vet det heller. Men du får mig att känna mig så.. trygg. För om jag faller, om jag snubblar till, så vet jag att du står precis där bredvid mig och tar emot mig direkt. Jag vet att du finns där för mig när jag behöver dig. Allt jag vill ha och allt jag ber om... är dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0