A new start.


Jag behöver en ny blogg, tillfällig eller inte vet jag inte än. Men min förra behöver en otrolig rensning av texter som ska bort och allt sånt där innan jag fortsätter med den, om jag nu gör det. Så vad tänker jag fylla den här.. öppna dagboken med? Precis vad som helst, på gott och ont. Kläder, musik, skvaller, kändisar, lite mer musik, djupare texter, lite för mycket bilder, citat, vad som händer i mitt liv och lite till. Ja, en otroligt rörig blandning men också hundra procent jag.
En bra förklaring till namnet har jag ingen, utom att det faktiskt är ett hundnamn.

Kommentarer
Postat av: Emma<33

hejhej!

fin blogg!

2009-05-09 @ 14:13:51
URL: http://badfiorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0