We'll be fine.


Jag är inte stark nog att hålla mig borta från dig.
Även om jag ibland drömmer att jag var det.
Även om jag ibland drömmer om att bli stark nog att säga att jag inte klarar av det här.
Att du sakta dödar mig.
Du förgiftar mig med varje ord som lämnar dina läppar.
Du förgiftar mig med dina vackra ord.
Du förgiftar mig med dina ögon.
Du förgiftar mig med dina löften.
Du förgiftar mig, du vet om det va?
Och hur gärna jag än vill vara stark nog att säga nej så kommer jag aldrig bli det.
För jag behöver dig.
Jag behöver dig hela tiden.
Jag behöver låta dig såra mig.
Jag behöver låta dig krossa mig ibland.
Så att jag vet att jag fortfarande lever.
Du är min egen drog.
Och jag är beroende.
Utan dig rasar min värld.
Så hur gärna jag än vill stå på egna ben så kommer det aldrig hända.
För jag behöver dig för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0