Was it all worth it?


En enda sista fråga. Var det värt det?
Jag har varit på botten, jag har varit bland molnen och jag har svajat på kanten. Jag har gjort många misstag, jag har gjort saker rätt. Jag har skrattat, jag har skrikit. Jag har klantat mig. Jag har fått folk att skratta åt mig tack vare min ibland väldigt låga IQ. Jag har mött flera härliga personer och vissa inte lika härliga. Jag har gjort saker jag ångrar, jag har gjort saker jag är stolt över. Jag har krympt, jag har växt. Jag har krympt utseéndemässigt, jag har blivit mindre. Men jag har växt personlighetsmässigt.
Men allt som allt var det hela det bästa jag nånsin gjort. Så ja, det var värt det. Om jag kunde skulle jag göra om det om och om och om igen för resten av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0