I will love you till the day I die.


Du kommer aldrig vara ensam.
Jag kommer aldrig vara ensam.
Vi kommer alltid ha varann. Okej?
Minnena vi delar kan ingen nånsin ta ifrån oss. Ingen.
Ingen kan förstöra det vi har.
Ingen kan ändra det vi gjort.
Ingen kan trolla bort orden vi sagt.
Det är gjort.
Och även om jag måste gå så lovar jag att stanna kvar.
Och jag lovar att ta dig med mig när jag går.
Du är den största delen av mig, du är med mig var jag än är.
Hör du mig? Vart jag än vandrar så kommer du vara med mig.
Och samtidigt så lämnar jag en del av mig hos dig tills jag kommer igen.
För jag försvinner inte för alltid.
Du tog mitt hjärta från början så du kan lika gärna behålla det.
Tills den dagen då jag hittar tillbaka.
Till vad jag bryr mig om.
Till vad som förändrade mig.
Till vad som gjorde mig till mig.
Till vad som håller mina fötter kvar på jorden trots att jag svävar bland molnen.
Till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0