Och försökt att känna efter hur det känns.


Jag hatar att säga hejdå. Även om det bara är för en kort tid.
Jag hatar att säga " vi ses ". Även om jag vet att vi ses igen så är tiden emellan hemsk.
Jag hatar att säga " jag saknar dig " för då visar jag känslor jag inte är bra på.
Jag hatar att vara ifrån folk jag är van att ha omkring mig. Det gör mig livrädd.
Jag hatar att vara ifrån folk som gör mig trygg. Det gör mig om möjligt mer rädd.
Jag hatar att vara ensam. Tystnad är det hemskaste ljud som finns.
Jag hatar att vara rädd när jag är ifrån dig. Du är den där trygga mittpunkten i mitt liv.
Jag hatar att jag inte klarar av att överleva utan dig. Du är mitt syre och nu kommer jag vara död ett bra tag.

Jag hatar det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0