You made me like this, you know that.



Att se dig med en ny, igen, äcklar mig. Det gör mig arg. Det startar kräkreflexer. Det ger mig ångest. Lite panik. Lite skräck. Men mest av allt ilska.
Anledningen till att du och jag inte gick ihop var hon. Hon du lämnade mig för. Hon som var den rätta, den perfekta. Hon som var allt jag inte var. Och nu, helt plötsligt, har du bytt ut henne med. Jag borde vetat bättre. Visst, jag trodde inte det skulle vara länge men jag trodde heller inte att det var över så snabbt. Jag vet hur du är. Grejen är, du är egentligen inte såhär. Du blev såhär när du lärde känna mig. Och den frågan hånar mig. Den äcklar mig. Den skrämmer mig. Vilken fråga?
Var det jag som gjorde dig såhär?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0