If only you could give me some answers, for once.




EX/KÄRLEK
1. Är du singel nu: Nja.
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta: Det bror på med vem.
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu ; Jag tror det.
5. Har du en kk : Nej.
6. Har du kört oskyddat nån gång ; Nej.
7. Har du playat någon nångång ; När jag var yngre kanske.
8. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig : Ja.
9. Har du någon kille/tjej på g nu ; Ja.
10. Haft sex på fyllan ; Nej.
11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de: Ja.
12. Sparat något från ett gammalt/sista förhållande/förhållandet ; Hmm. Minnen?
13. Somnat gråtande pga kärleken ; Har hänt.
14. Varit på en blind date ; Nej.
15. Har din pojkvän/flickvän sårat dig någon gång ; Jag har ingen än.


FAMILJ/BOENDE
1.Är dina föräldrar skilda ; Dom bor ihop.
2. Har du några syskon och isåfall vad ; En äldre syster.
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa ; Inte så jätteofta.
4. Bor du i lägenhet ; Nej.
5. Har du eget rum ; Ja.
6. Har du enfärgade tapeter ; Jepp.
7. Har du gjort iordning ditt rum ; Du menar städat? Nej, jag skulle. Men det blev inte av.
8. Har du en tv i ditt rum ; Yes.

9. Stor eller liten säng? : Jag slängde ut min dubbelsäng för en bäddsoffa.
10. Är dina syskon jobbiga? : Händer ja.
11. Har du dator på ditt rum? ; Ja.


KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän ; Två.
2. Är du ofta med dina vänner ; Ja? 
3. Vad leker ni när ni träffas ; Ehum leker?
4. Bästa minnet med en nån vän ; Damn många. Ganska omöjligt att bara välja ett.
5. Vilken är din äldsta vän ; Angelica tror jag.
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar ; Ja. Jag hatar falska människor.
7. Har du bråkat med din bästa vän ; Det har väl hänt alla någon gång?
8. När hade ni olika meningar senast; Jag minns inte, hah.
9. Hur längesen var det du träffade din bästis ; Eh en hel dag.
10. Har du alltid kul med dina vänner ; För det mesta.


SISTA SOM
1. Du fick en puss av ; Jadu.
2. Sov med dig i samma säng & när ; Hmm. Vet inte.
4. Du gick på bio med ; Haha damn. Var väl linnea och mathias.
5. Du höll i handen ; Jag brukar inte hålla handen.
6. Du gick på stan med ; Angelica.
7. Delade en pizza med dig ; Vet inte, har inte ätit pizza på månader.
8. Du ringde ; Typ angelica tror jag.
9. Skicka ett sms till dig ; Lollo.
10. Du kramade? ; Zappo.


ÖVRIGT
1. Har du nånsin haft utegångsförbud ; Nej.
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster ; Varför? 
3. Längtar du till sommarn igen ; Nja, lite.
4. Mår du bra när du kollar i spegeln ; Ibland, ibland inte.
5. Hur svarar du i telefon ; Ah?, Mhm?, Hallå? eller Vad är det?
6. Vill du ha barn ; Kanske nån dag.
7. Har du gjort något olagligt ; Har hänt.
8. Vill du så får du gärna berätta vad ; Men om jag inte vill?
9. Har du några tatueringar/piercingar ; Inte än. Men snart så.
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu ; Ja.
11. Vem städar oftast ditt rum ; Ofta man har någon som städar ens rum? Snobb.
12. Favorit plats på jorden ; Nådendal.
13. Längtar du dit ; MEN DUH?!
14. Gillar du att sjunga ; Neh.
15. Har du egen dator ; Men ja.
16. Hur mår du idag ; Ångest.
17. Gillar du din klass ; Jag går inte i skolan.
18. Har du mycket pengar just nu ; Sommarjobbspengar.
19. De värsta du vet ; Falska människor. Hat. Krig.
20. Vad vill du jobba med sen ; Ingen aning,
21. Kommer du ha förhållande när du går ur skolan ; JAG GÅR INTE I SKOLAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0