If you're seeking me.


Om du letar efter mig så ska du inte ge upp direkt.
Om du letar efter mig så hittar du mig till sist.
Om du letar efter mig så behöver du mig.
Om du letar efter mig så bryr du dig om mig fortfarande.
Om du letar efter mig så kanske du till och med älskar mig.
Om du letar efter mig så vill du ha tillbaka mig.
Om du letar efter mig så vill du att allt ska bli bra igen.
Om du letar efter mig så vill du att allt ska bli som förr igen.
Om du letar efter mig så ska du leta på dom platser jag omedvetet berättade för dig om.
Om du letar efter mig, minns vad jag sa till dig.
När jag blir rädd, vart gömmer jag mig då?
När jag är glad, vart går jag?
När jag mår bra, vart är jag då?
När jag är nere på botten, vart tar jag vägen?
När jag känner mig ensam, vart sitter jag då?
När jag saknar någon, vart går jag för att känna mig hel igen?
När jag är förvirrad och inte vet nånting säkert längre, vart går jag för att söka svar på mina frågor?
När jag vill fly, vart försvinner jag?
Om du letar efter mig, så är det en av dom frågorna du behöver svaret på.
Jag gav dig svaren på allihop.
Du vet svaren.
Men vet du vilken fråga du måste besvara för att hitta mig igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0