If you know what you're looking for.


Vi har haft en underbar tid ihop, ingen tvekan om det. Perfekt, till och med. Alla skratt, leénden och vackra ord är något som jag aldrig glömmer. Alla gånger du hållt om mig, alla gånger du tröstat mig när jag mått skit och alla gånger du viskat fina kärleksfulla meningar till mig är också nåt jag alltid tar med mig. Jag kan inte glömma något med dig. Jag kan se dig lika tydligt framför mig nu som när du faktiskt var här. Du kommer alltid vara en del av mitt liv, det vet du väl? Den största delen kanske till och med. Och jag lämnade kvar en del av mig hos dig när jag gick. Det vet du lika väl som jag. Och nu när våran tid, hemskt nog, är över så finns det bara en sak kvar att göra egentligen. Jag önskar dig allt du önskar dig. Jag önskar att du blir lycklig. Jag önskar att du finner det du söker. Jag önskar dig all lycka i världen, min vän. Och vad önskar jag mig? Jag önskade mig dig. Jag fick dig inte. För alla önskningar går inte i uppfyllelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0